Op 9 augustus 2016 (de 2de dinsdag van deze maand) om 19.30 uur in de stedelijke feestzaal “COR” Pastorijstraat 42 te Koersel-Beringen.

“Wondere wereld der garnalen” door Steven Opbrouck

Tropische garnalen houden ligt de laatste tijd goed in de markt. Er zijn immers veel kleurrijke en sierlijke garnaalsoorten.
In een 2 uur durende reis neemt onze gastpreker uit het verre Waregem jullie mee naar de wereld van deze lagere dieren. Van West-Vlaanderen tot China en Indonesië, overal ter wereld zullen wij in zijn voordracht wel even passeren en halt houden om te kijken wat voor een mooie garnalen er zoal te vinden zijn.

Zijn garnalen gemakkelijk te houden?
    Zijn ze goed na te kweken?
    Kunnen ze samen gehouden worden met vissen?

Zijn allemaal vragen die Steven Opbrouck gaat trachten te antwoorden. Zijn passie, z’n ervaring en vakkundige kennis zal ertoe bijdragen dat wij een klaarder inzicht  krijgen over deze speciale tak in onze hobby.
Een buitenkans om kennis te vergaren over deze  fascinerende dieren en misschien zal ook jij gebeten worden door de garnalen microbe!

Verwelkoming, mededelingen van de voorzitter, traditionele quizvraagjes en gratis tombola zijn programmapunten die je op deze bijeenkomst ook weer mag verwachten.
... en iedereen is hartelijk welkom!

+ NIET VERGETEN  INSCHRIJVEN VOOR DE TREINUITSTAP meer info