Uitnodiging: 2D-vergadering februari 2024

Op dinsdag 13 februari 2024 (2de dinsdag v/d maand) om 19.30 uur in Ontmoetingscentrum COR, Klarinetstraat 26, 3582 Koersel-Beringen.
Iedereen Welkom!

In deze lezing gaan we samen met een professionele  medewerker uit de koiwereld naar Japan en Israël.

In Japan het geboorte land van de Koi, gaan we kijken op vele bekende kwekerijen van bekende kwekers. Hoe hier de opvang, kweek en behuizing van onze zo begeerde Koi is. We zullen dus vooral beelden zien die we tot nu toe nog niet te zien kregen.We zullen zien welke techniek de hedendaagse Koi kweker gebruikt om onze Koi te kweken, hoe onze dieren opgroeien en uitgeselecteerd worden. We zien wat van de omgeving zoals het Niiagata gebergte, het uitvangen uit Mudponds en het transport van dieren naar de kwekerij.

Ook zullen we naar Israël gaan om daar te kijken. Hier zullen we heel duidelijk zien wat de verschillen zijn tussen de Japanners en de Israëliërs. Kortom de avond staat in het teken van de achtergrond van onze Koi maar een aantal foto’s van onze felbegeerde Koi zullen ook niet ontbreken. Uiteraard is er ook ruimte voor vragen en discussie.

Mededelingen v/d voorzitter, de gratis tombola en vijf quizvragen behoren ook nu bij het avondprogramma van de 2D-vergadering. Tot dinsdag !